my rock n' roll fairytale.

I wonder if I ever cross your mind. For me it happens all the time.

Kategori: Vardagligt

Jag är på verkstan. Igen. Haha, undra hur många gånger jag har skrivit att jag är på verkstan här i bloggen?
Vi hade orientering på idrotten idag. Jag var inte med eftersom jag är påväg att bli förkyld och ska till Tyskland snart. Det blir bara värre med förkylningen om jag är ute i det här vädret. Det är nästan storm ju! Jag höll på att flyga omkull när jag gick in till skolan från idrottssalen idag. Haha! SÅ istället för att vara med på orienteringen jobbade på med SO och lite matte istället. Efter det hade vi tjejcirkel. Vi kollade på en kort film, drack te och pratade. På SO'n svarade vi på en massa frågor från LUPP (någon sorts ungdomsföreningsgrej) och fikade. Skön dag!
Jag ska nog gå upp till ungdomsgården för att umgås med Arvid, Patrik, Felix och kanske någon mer idag. Jag tänker inte vara ute iallafall, det är så kallt! Snart börjar det väl snöa också.. Det kan bli min födelsedag och julafton, sen kan det bli vår. Tänk att få springa runt barbent i fina klänningar och kjolar igen!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och prata med de andra. Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: