my rock n' roll fairytale.

If I stumble, catch my fall.

Kategori: Vardagligt

Pappa gjorde precis milkshake som vi alla dricker av just nu. Alla förutom Elvis som sover då. Det var nästan för längesedan jag drack milkshake nu, när jag var liten drack vi det nästan varje helg. Varken jag eller Viktor var ute på helgerna då, utan var bara hemma och kollade på gladiatorerna och åt chips. Mysiga tider! Jag måste nästan ha haft världens bästa barndom.
Det var buggkurs som på alla andra söndagar ikväll. Mamma och pappa leder kursen, och jag och Viktor är oftast med som hjälpdansare. Idag behövdes dock inga tjejer, så jag var hos Farmor och spelade kortspelet femhundra med henne och Elvis istället.
Resten av kvällen måste jag tyvärr ägna till att göra klart NO arbetet.

Jag tycker faktiskt att den här bilden ser sjukt äcklig ut. Ändå tycker jag om den på något sätt. Men ändå inte.


Jag måste tipsa om en härlig låt också, Catch My Fall av Billy Idol.

Kommentarer

  • maria säger:

    hej söt blogg du har !

    hur gammal är du ?

    var bor du?

    2010-10-12 | 18:35:49

Kommentera inlägget här: