my rock n' roll fairytale.

Kanelbullens dag!

Kategori: Vardagligt

Dags för att blogga! en tråkigt NO-lektion är ett perfekt tillfälle. Jag ska skriva om sjukdomar som har med glattmuskulatur att göra. Jaha, och vad är det? Jag vet inte ens vad glattmuskulatur är. ''Tänk på gymnasiet'' hör jag ofta, men jag orkar faktiskt inte bry mig. Det fixar sig ändå, så det spelar ingen roll om jag slösar bort någon lektion.

I lördags hade vi sista spelningen med bandet. Vi ska ta en paus, mer om det senare.
Det var en rolig dag-natt. Vi var borta i Hassela på surströmmingsfest. Lyckligtvis hade det mesta av lukten försvunnit när vi började spela.
Igår var jag ute på Ström och Stocka med roligt folk, sen åkte jag till mormor och sov där. Det är så lugnt och skönt där! Sen blir det inte värre med en morfar med bra humor heller!

Idag när jag kommer hem hoppar jag av bussen vid verkstan. Troligtvis åker jag med Lennie till Ström där jag ska träffa Patrik, Arvid och kanske Kenny och Simon.

Nu ska jag gå på lunch. Jag hörde att det var kanelbullens dag idag, så då får vi bulle!


En gammal bild jag hittade i arkivet. Jag tycker att den här makeupen är snygg faktiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: