my rock n' roll fairytale.

Morgonmänniska? Knappast.

Kategori: Vardagligt

Idag är den enda dagen på hela veckan som jag inte har råkat sovit över till kvart-tio i åtta på morgonen (Bussen kommer 08). I morse sov jag till sju, vilket är en timme senare än när jag egentligen ska kliva upp. Sen ska jag duscha och blåsa håret, och får bara ungefär en kvart-tjugo minuter på mig att sminka mig och fixa håret, vilket resulterar till en skoldag då jag går och stör mig på mitt hår och smink hela dagen. Konstigt nog tar det minst en kvart för mig att blåsa håret, fastän jag inte har speciellt mycket hår.

Jag åker till verkstan efter skolan idag. Som vanligt. Jag verkligen älskar att vara där! Folk frågar ofta vad jag gör där. Jag dricker kaffe och pratar med de som jobbar där. Det är bara roligt folk där som har en massa tok för sig hela dagarna! De är riktigt roliga. Det är pappa som äger det, sen är det 4 till som arbetar där. Det är bara folk jag känner från förr. Sen blir det inte värre av att en riktigt snygg kille är där, man nästan dör när man ser honom!
Efter det åker jag nog till Ström. Eller så stannar jag kvar i Stocka, det beror på vart resten är.
Nu måste jag börja jobba på med NO-arbetet, lektionen har börjat nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: