my rock n' roll fairytale.

50-talskväll i radio guld.

Kategori: Vardagligt

Ååh, imorgon åker jag till Tyskland! :D Det ska bli så väldans kul! Jag kommer fortfarande att blogga. Kul va?
Väskan är nästan helt klarpackad, presenterna till familjen är inslagna och jag är hur jävla taggad (Jag hatar det ordet, men just nu så hittar jag inget ord som passar) som helst!

Jag missade bussen hem från skolan idag. Som tur är så jobbar mormor på dagiset mittemot, så jag åkte med henne hem en halvtimme senare. Det var nog ganska tur att jag missade bussen ändå, för annars hade jag inte fått äta tacos! Jag är alldeles tokig i tacos.
Ni sitter jag och lyssnar på 50-talskväll i radio guld och ska alldeles strax göra en kopp te och titta på TV med mormor och morfar. Jag sover där inatt, så skjutsar mormor hem mig vid 6-halv 7 imorgon.
Åh, nu spelas världens underbaraste låt på radio guld.
Tåget går vid 09, så jag hinner nog med en sväng på verkstan också. Jag kommer ju inte kunna vara där på en hel vecka, buhu:(
Nu måste jag gå och ringa Filicia. Hej, önska mig lycka till inför imorgon!

Jag kommer att sakna min darling!<3


Kommentarer

  • Filicia säger:

    Jag kommer att sakna dig med! <3



    (Haha, FIN bild) :D

    2010-10-27 | 16:06:37
    Bloggadress: http://filiciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: