my rock n' roll fairytale.

Pyssla med make-up eller gå en promenad?

Kategori: Vardagligt

Tyskaprovet gick bra!
Jag förstår inte hur jag klarar mig och får minst VG när jag bara läser igenom allt som ska läsas på några gånger kvällen innan.
Jag har precis tagit en dusch, och funderar på att gå en kort promenad. Jag är faktiskt mer sugen på att leka lite med smink. Det var väldans längesedan jag visade någon make-up jag gjort. Det beror på att jag har en kamera som är helt värdelös på att få med färger och helt enkelt hela make-upen.
Just ja, jag har tvättat alla mina sminkpenslar, borstar, produkter och förvaringar idag. Det är en sak som är otroligt viktig.

Nej, jag ska ta och pyssla med lite smink nu. Hej!

Eftersom jag inte har någon bild som är relaterad till inlägget så får det bli en bild på mig och min kära bror Elvis från i våras.  


Hoppet om att få bli din börjar komma tillbaka igen. Bara någon säger ditt namn får jag fjärilar i magen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: