my rock n' roll fairytale.

Så här har jag sett ut de senaste dagarna.

Kategori: Dagens


Slarvigt lockat hår (som såg bättre ut innan jag knäppte bilden på kvällen), svart tröja/tunika med puffärm, silvriga ploppörhängen som matchar till skärpet och..

..Det här skärpet till. Och klackskor då förståss.



Här får ni en röd bild också. De andra såg inte normala ut, haha.

AC/DC tröja, jeans, klackskor och naturligt sotade ögon (Ja, men det syns inte på bilderna).


Håret uppsatt på ena sidan med en hårslinga som hänger ner, lätt touperat och mina naturliga lockar. Håret var gjort på bara ett par minuter. Det blev ingen makeup. Förresten så hade jag andra örhängen än ''ploppar'', Filicia tyckte att det var bra gjort av mig, smyckesnörd som hon är;) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: