my rock n' roll fairytale.

I tyskland!

Kategori: Vardagligt

Efter en lång resdag så är jag i Tyskland nu. Det känns väldigt mycket bättre än i sjuan den här gången, det beror säkert på att jag har varit här en gång förut, känner dem lite halvt och är äldre.
Jag har bara hunnit äta än, och det blir nog så att vi sitter vid en dator resten av kvällen. Det verkar vara det enda hon gör nu för tiden.. Jag ska försöka få dem att gå med på att jag tar en snabb promenad själv nu snart. Jag skulle behöva vara för mig själv en stund  och ringa mamma och grina litegrann. Haha! Det är inte superenkelt det här ändå. Jag skulle vilja ringa en till person för ''stöd'' också, men jag vet inte om det går så bra. Äh, jag ringer mamma hur som helst.

Jag glömde bort att skriva, haha. Så här ligger det till nu iallafall: Jag fick inte gå ut och gå själv. Mamma ringer vid halv tio, och innan det ska jag göra mig klar för att sova. Jag är väldans trött efter resandet idag.
Imorgon ska vi med tyskarna till skolan. Det blir nog kul!
Godnatt!

L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: