my rock n' roll fairytale.

Blä..

Kategori: Vardagligt

Min hals dödar mig, jag är täppt, jag kan inte sjunga, jag äter fisherman's så mycket att jag borde bli allergisk snart, längtar efter att få sova men orkar inte gå ner och borsta tänderna och hämta mina halstabletter, känner mig tjock och ful och tänker att det troligen inte blir någon sång för Benjamin som döps imorgon. Nu var det inte bra, hörrni. Men man är branog löjlig också.




Jag är på dåligt humor också, men det har ni nog inte missat. Jag bryr mig inte om att bilden är ful. Jag orkar inte knäppa någon ny.
Godnatt och sov dåligt!

Kommentarer

  • mkgjtrsgtjt säger:

    Du behöver inte oroa dig att du känner dig tjock, du är typ den smalaste tjej jag sätt om man bortser från någon med anorixia.

    2010-09-05 | 11:00:17

Kommentera inlägget här: