my rock n' roll fairytale.

En ganska rolig dag ändå.

Kategori: Vardagligt

Godmorgon! Jag sitter och väntar på bussen med en korv med bröd i andra handen. Det blev dagens försök till att äta frukost, och tron't på fan att det funkar också! Det var då på tiden att jag hittar något jag ens kan få i mig på morgonen. Vanlig frukost försöker jag inte ens med längre, för det är omöjligt.
Jag ska till skolan idag. Tyvärr.. Mamma tyckte att det var för mycket med 4 dagars ledighet när jag kan vara uppe om dagarna. Jag hade hoppats på att kunna smita undan en dag till, men så lätt lurar man inte mamma. Men ja, det är ju trotsallt bara två dagar kvar nu. Det blir en ganska skön dag idag ändå, idrott (som inte jag ska vara med på p.g.a. min förkylning), tjejcirkel och hemkunskap. Det blir nog ganska roligt idag ändå! Desstuom ska Hallen (våran musiklärare) kompa mig på lördag när jag ska sjunga på min kusins dop på lördag, så då måste de här rasterna gå åt till att träna på den låten.

Nu måste jag skynda mig att göra det sista innan bussen kommer.

Är det fler än jag som tvingats gå till skolan idag efter förkylning?

Ha det bra, hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: