my rock n' roll fairytale.

En lista.

Kategori: Vardagligt

Jag borde nästan fixa en kategori till alla listor jag gör. 

skulle du helst...
1. pierca tungan eller näsan ? - Tungan, det är inte speciellt fint i näsan tycker jag.
2. vara seriös eller rolig ? - Det beror på när.
3. dricka grön eller röd mjölk ? - Ingen mjölk alls. Måste jag så blir det röd, de andra är ju så vattniga.
4. brinna upp eller drunkna ? - Det där går inte att svara på.
5. umgås med dina föräldrar eller dina fiender ? Föräldrarna. Mina föräldrar är faktiskt riktigt roliga att umgås med.


tycker du....
1. tycker du om någon nu ? Ja. Absolut inte i rätt person om man säger så.
2. sol eller måne ? Dagen-sol. Natten-måne ;)
3. vinter eller höst ? - Antingen riktig vinter eller regnig mysig höst.
4. soligt eller regn ? - Det är olika.


Annat:
1. hur mycket är klockan nu ?  00.01
2. fullständiga namn ? Elise Ingrid Teolinda Svensson.
3. vart vill du bo ? Det vet jag inte än. En egen lägenhet hade inte varit helt fel iallafall.
4. hur många barn vill du ha ? Det beror på hur min framtid ser ut. Jag känner att jag inte kan planera det där med barn innan jag vet hur det blir.
5. vill du gifta dig ? Om jag hittar ''den rätte''
6. är du kär ? Nej.
7. Favorit årstid ? sommar skulle jag tro.
8. Humör just nu ? Trött.


Har du.....
1. Kysst någon ? Ja.
2. blivit kramad ? Men ja.
3. känt dig fånig ? Ja.
4. saknat någon ? Japp.
5. gråtit ? Ja.
6. Ljugit ? Jo.  
7. blivit kysst ? Japp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: