my rock n' roll fairytale.

Filmen om mig och en till tjej.

Kategori: Vardagligt

Idrott, tjejcirkel, hemkunskap-så har min dag sett ut!

Eftersom jag varit förkyld var jag inte med på idrotten, utan satt i cafeterian och drack cappuccino och ''pluggade''. Halva tjejcirkeltiden var jag och tränade på låten jag ska sjunga på min kusins dop på lördag med Hallen, musikläraren som ska spela till. Branog skön dag!
Ikväll ska jag till folkets hus på Stockas filmfestival och kolla på förhandstitten av filmen om mig och en tjej som heter Emilia. Före det tänkte jag ta cykeln ner på kiosken och köpa ägg så jag kan göra en kladdkakesmet. Det kan vara något av det godaste som finns!

Det är bäst jag skyndar mig nu, troligtvis uppdaterar jag något mer ikväll. Hej!

Kommentarer

  • Hanna /50-tal säger:

    sv: svårt att säga :p jag brukar ha storlek 28/34.. på mina i den här modellen har jag en storlek mindre runt midjan... sen har ju jag dom inte som på bilden utan högt upp. i midjan är de justerbara.

    2010-09-02 | 17:32:40
    Bloggadress: http://hannaberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: