my rock n' roll fairytale.

Housewife.

Kategori: Vardagligt

Längesedan jag bloggade nu. Det har hänt så mycket annat kul, så jag har faktiskt skitit i bloggandet om jag ska vara helt ärlig. Viktor hade sin 18-årsfest i helgen, det var sjukt kul. Bråken folk pratar om märkte jag inte av ett dugg, kanske var det för att det var det sista jag fokuserade på.
Jag har varit ensam hemma hela gårdagen och natten. Mamma och pappa är i Läppe (eller vart det nu var) och gör något till jobbet, jag har inte så speciellt bra koll på det där. Mamma är bara med som sällskap. De kommer hem sent ikväll någon gång.
Idag ska iallafall jag laga mat, städa rummet, baka och tvätta lite kläder. Det är fan inte ofta det händer! Kanske är det dags att börja lära sig att överhuvudtaget starta en tvättmaskin om jag flyttar hemifrån nästa år?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: