my rock n' roll fairytale.

Ingen riktigt bra idé.

Kategori: Vardagligt

Nu är jag hemma igen, jag och Filicia var hos Anna och Kristian och var barnvakt åt Edvin (deras unge) och Elvis som sov där igår. Det är riktigt kul att vara där faktiskt, Anna är en av de trevligaste människor jag träffat också :) De kom hem vid 03.30, och vi gick till Filicia och sov. Idag har vi bara tagit det lugnt, båda är förkyld och trötta.
Nu ska jag sova, det blir skola imorgon. Mamma anser att om man kan vara hos Filicia hela dagen kan man gå till skolan också, fastän man hostar som en gris och får huvudvärk bara man ställer sig upp. Det tycker inte jag låter som en bra idé. Jag tror nästan att jag har feber igen också. Aja, jag får hoppas på feber tills imorgon så får jag vara hemma!

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: