my rock n' roll fairytale.

Jävla öra..

Kategori: Vardagligt

Jag är bättre i förkylningen, men nu har mitt vänstra öra börjat krångla istället. Det gör förjävla ont i det, jag har lock för det och det känns som att jag har vatten i det. När jag var liten krånglade det jämt med öronen, ja verkligen jämt, och trumhinnan spräcktes stup i kvarten. Jag vet inte hur många nätter mamma har fått suttit uppe med mig för de där jävla öronen. Det gick så långt så att om jag fick en enda inflamation till skulle jag få operera öronen. Av någon konstig anledning fick jag aldrig ont i öronen mer då. Tur var väl det, annars hade jag gått runt med något slags rör i öronen nu.
Det blir ingen skola imorgon, men kanske på fredag.



Hur många Göteborgare bor det i Tyskland?

Gööööör-many!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: