my rock n' roll fairytale.

Jävla skit också.

Kategori: Vardagligt

Jävla grisförkylning, den har kommit tillbaka. Jag tyckte det verkade lite konstigt förra gången när jag knappt var förkyld alls motför vad jag brukar vara. Vi kan väl säga att då var jag ungefär lika förkyld som andra brukar vara, men det var absolut ingenting motför mina vanliga förkylningar och hur jag är nu. För att slippa förklara hur jag mår säger jag att jag mår skit. Mer än skit. Ändå har jag proppat i mig ipren och är ungefär dubbelt så mycket bättre än igår. Jag som redan missat allt för mycket i skolan..
Jag orkar inte blogga mer nu, jag ska sova. Försöka sova bort den här förkylningen.
Godnatt då!

Jag råkade trycka på någon knapp, och nu går det inte att fixa till texten så den blir som vanligt igen. Det går inte för mig iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: