my rock n' roll fairytale.

Söt som en docka.

Kategori: Vardagligt

Idag har jag hunnit äta kebab, plockat ihop lite här omkring, tvättat håret och kladdat på lite läppglans och mascara. Elvis sa att jag var söt som en docka, han är för gullig ibland den där ungen! Jag är förresten halvt döv, jag hör inte ett skit. Locket för det vänstra örat är fortfarande kvar. Det är lite roligt när man måste försöka gissa sig till vad folk säger om man t.ex. möter någon på Ica. Man kan ju inte stå och säga ''va?'' efter varje ord.
Idag ska Filicia komma hit en sväng, sen får vi se vad vi hittar på. Antagligen tar vi en sväng runt Stocka med fyrhjulingen och stannar på kiosken för en kopp kaffe, och åker sen till Filicia. Vi kanske träffar på lite annat roligt folk ute på Stocka också, vi får väl se. Roligt blir det iallafall, det blir allt med Filicia!
Nu ska jag försöka mig på att väcka Viktor så att han kan dammsuga. Jag måste torka golven, och då måste han dammsuga innan.
Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: