my rock n' roll fairytale.

För att döda några minuter.

Kategori: Vardagligt

1. Hur gammal är du om fem år? 18 år och tillåten att gå på krogen!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jag tillbringade 1 timme med Filicia iallafall.
3. Hur lång är du? 167,5 sist jag mätte mig. Jag vill också vara lång. Troligtvis blir jag om något år, jag är ju bara barnet än, suck..
4. Vilken är den senaste filmen du sett? I skuggan av värmen. Joel Kinnamaaan!
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Vem ringde dig senast? Filicia.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick igår? Det vet jag inte. Jag orkar inte hämta telefonen. Latgris.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms. Jag hatar att prata i telefonen.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta sedan 17 år tror jag.
10. När såg du senast din mamma? Igårkväll.
11. Vilken ögonfärg har du? Brun/gröna. Mest bruna, det beror på hur ljuset är.
12. När vaknade du i dag? 15.30.
13. Vilken är din favoritjulsång? Ingen aning. Det är absolut ingen med Carola iallafall.
14. Vilken är din favoritplats? Ingen aning.
15. Vilken plats föredrar du minst? Kyrkor. Det går bra om det är typ ett dop som hålls i kyrkan, eller lucia och liknande.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om tio år är jag tjugotre, då befinner jag mig förhoppningsvis i en turnébuss och dricker och lever vilt med mitt rockband;) Sånt liv ska jag däremot bara ha några år.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Gubbar med läskiga ansikten. Riktigt läskiga ansikten vill säga. Häxorna i Snövit och Törnrosa också. Det var många olika människor och varelser som skrämde mig.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Filicia, riktigt vad det var kommer jag inte ihåg.
19. Hur stor är din säng? Och det ska jag veta?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nästintill utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2-3 små och en jättelång.
23. Hur många landskap har du bott i? 1.
24. Vilka städer har du bott i? Jag har inte bott i en enda stad, bara för någon natt. Jag har bott i Stocka hela livet.  
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota. Fast bara när jag är hemma.
26. Är du social? Det beror på.
27. Vilken är din favoritglass? Magnum gold eller chokladglass.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Det vet jag inte, äter sällan efterrätt.
29. Tycker du om kinamat? Ja.
30. Tycker du om kaffe? Absolut!
31. Vad dricker du till frukost?- Hallonsaft, det är det enda jag kan dricka på morgonen. Annars kaffe, men det får jag inte dricka på tom mage. Och min mage är alltid tom på morgonen eftersom jag inte kan äta frukost då.
32. Sover du på någon särskild sida? Det går i perioder. Sen ligger jag stilla i princip hela natten.
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa/kela? Med rätt person så.
35. Är du en beroendemänniska? Vet inte riktigt vad som menas med beroendemänniska, så jag kan inte svara på den frågan.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, dagen efter däremot.
37. Vill du ha barn? Jag vet inte. Jag vill både leva i lyx i typ Hollywood utan barn och bo kvar i Stocka i ett mysigt hus med familj.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng. Det finns fiskar i havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, smink eller hårgrejer.
42. Äger du dyrbara smycken? Det tror jag inte.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? LA ink skulle jag tro.
44. Kan du rulla med tungan? Hur menar du då?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det finns många.
46. Sover du med gosedjur? Nej.
47. Vad har du för ringsignal?- Jerry Lee - Great Balls Of Fire. Men jag har ljudet avstängt hela tiden.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Några plagg finns det.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Det finns lite rött på boken The Heroin Diaries.
50. Flirtar du mycket? Näe.
51. Kan du byta olja på bilen? Hahaha, jag? byta olja på bilen? Knappast!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, jag behöver ett körkort först.
53. Vilken var den senaste boken du läste? The Heroin Diaries. Nikki Sixx's bok.
54. Läser du dagstidningen? Nej.
55. Prenumerera du på någon veckotidning? Solo.
56. Dansar du i bilen? Nej, lite svårt med plats.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Radio Guld eller rockklassiker.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något mattetal.
59. När var du i kyrkan senast? På Tindras dop.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Niklas Åhlund skulle jag tro. Grym lärare! Sjukt snäll, men är fortfarande sträng och har koll på klassen.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Ett par nätter. Inte många alltså.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Jag vet inte.



Haha, i sjuan. Det var då en jäkla tur att jag inte var seriös på bilden.

Kommentarer

  • ~Sara~ säger:

    Vad roligt det är att läsa en massa såna där frågor. =)



    Sv: Tack. =D Jag tycker det är jättekul att knåpa ihop eget, önskar jag hade symaskin med så jag kunde prova att sy kläder!

    2010-09-01 | 11:47:53
    Bloggadress: http://sarasyttre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: