my rock n' roll fairytale.

11e September.

Kategori: Roligheter

Åh, när jag skulle hämta kameran i väskan imorse märkte jag att det var en cider som på något sätt lyckats spruckit.. Det konstiga var att ciderburken var tom, men det fanns inget hål eller något på den. Det var bara koftan som var lite fuktig också. Det var riktigt kul halva kvällen igår, när vi kom till marknadsområdet var det bara segt. Är det åldern som gör det kanske? Jag ska iallafall höra med lite folk om de ska dit ikväll också, kanske tar jag bussen in ikväll.


Vi började med allsång på bussen med pojkarna!









Hahaha, nykter tjej..





Patrik bjöd alla på cheeseburgare.

Och till sist tog vi bussen hem, där någon Purjo (eller om han hette Micke egentligen, det kommer jag inte ihåg) hälsade på mig minst tio gånger  rad. Det var synd att han inte var snygg bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: