my rock n' roll fairytale.

Fem sanningar om mig själv.

Kategori: Vardagligt

Sara utmanade mig med att berätta 5 sanningar om mig, så här får ni!

1. Jag har luffarprickar.
Mina är däremot ingen tatuering, utan födelsemärken. De sitter lite för långt nere på handen också, men tre prickar är det allt.

De syns inte speciellt bra på bilden, men ni kanske ser att de finns där iallafall.



2. Jag är livrädd för insekter och fiskar.
Precis alla insekter, helst de flygande, och fiskar är det värsta jag vet. Sen har vi ju tandläkare och sprutor som jag får panik av, men nu pratade vi inte om det. Flyger t.ex. en broms eller liknande mot mig börjar jag gråta direkt. Jag badar absolut inte där jag sett att det finns fiskar, men så länge jag inte ser dem går det bra. Ska jag hoppa från en brygga måste någon annan hoppa före för att skrämma bort fiskarna.

3. Ska jag lära mig något nytt ska det gå på en sekund.
Får jag kämpa för att lära mig det blir jag förbannad och slutar med det.

4. Kläder, allt skönhetsrelaterat och alla andra tjejgrejer är det bästa jag vet.
Det betyder verkligen hur mycket som helst för mig! Jag kan stå och prova olika sminkprodukter i timmar, och kunde jag hade jag köpt upp allt som finns. När jag börjar prata om smink och liknande tröttnar folk snabbt på mig.
 
5. Det jag tycker bäst om.. 
..att göra är saker som man inte får, saker som egentligen är helt galna, skapa mina egna regler, bryta andras regler och bara få göra precis som jag vill (Och nej, det är ingen ''tonåringar som vill göra som de vill och blablabla.. Sån här har jag varit precis hela livet).  Jag gör oftast som jag vill också, problemet är bara att jag inte har några kompisar som vill haka på.

Dessa 5 bloggare utmanas att avslöja 5 sanningar om sig själva: Josefine, Cissi, Hanna, Filicia och precis alla som
vill!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: