my rock n' roll fairytale.

18 and life. Eller något sådant.

Kategori: Vardagligt

Mamma bakar för fullt, och jag tittar på tv. Så mycket mer händer inte här hemma. Jag sov inte speciellt mycket inatt, jag hade så ont i örat att jag knappt kunde finnas till kändes det som. Jag la mig på soffan och tittare på Two and a half men oh reprisen av idol istället. På något konstigt sätt gick det över efter någon timme, och sedan dess har jag bara haft ett obehagligt lock för örat men ingen värk. Tur är väl det!

De hade skolval på skolan idag. Jag är glad att jag missade det, jag har inte någon aning om vad alla partierna vill förutom att Sverigedemokraterna vill stoppa invandringen. Det är ganska självklart, hör bara på namnet. Jag är inte speciellt intresserad av politik.

Viktor-från det ena till det andra-blir förresten 18 på söndag. Det känns galet konstigt.


Det här kan vara det roligaste på länge:



Det var då ett jävla hoppande från ämne till ämnde hörrni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: