my rock n' roll fairytale.

Riktigt rolig kväll!

Kategori: Vardagligt

Jag måste ha världens bästa praoplats! De är hur roliga och trevliga som helst där, och det jag gör om dagarna är att baka och fika. Gårdagens arbetstider var 09-12, och idag var jag där till 13. Ganska perfekta tider tycker jag, det blir aldrig för mycket. Idag fick jag med mig tre påsar bullar och några macarons hem också.

När jag kom hem idag gick jag till kiosken och träffade Sabrie, Patrik, Linnéa, Kenny, Arvid, och Simon. Efter det åkte jag och de tre förstnämnda till Ström med epan och var där en stund tills vi åkte tillbaka till Stocka igen. Jag har haft en sjukt rolig kväll! Jag har förresten kört epa idag. Det gick både bra och dåligt, haha!

Här har ni en video!
   

Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: