my rock n' roll fairytale.

Hemma en fredagkväll. Tyvärr.

Kategori: Vardagligt

Godkväll!
Jag sitter uppe på mitt rum och hostar och snörvlar. Usch, och jag som ska sjunga på min kusins dop imorgon. Jag undrar jag hur det kommer att gå..

Direkt efter skolan åkte jag till verkstan en snabbis på en kopp kaffe innan jag fick skjuts hem av Lennie vid 15 snåret. Slängde i mig lite mat och tog cykeln till Folkets hus där jag hjälpt till med lite allt möjligt. När jag kom hem gick jag ut på måsen och satt där och pratade med Arvid i kanske en timme.
Jag är sjukt trött nu, men mest trött är jag nog på att sitta hemma en fredagkväll. Jag menar, det måste ju finnas någon fest någonstans. I Rogsta var det, men som jag uppfattade Viktor var det bara folk jag inte kände där, och han vill nog inte ha med mig heller. Det märktes långa vägar på honom. Vi får hoppas på att det blir något imorgon istället då, fast jag har inte hört något. Det är ju cruising i Hudik också, men dit orkar jag inte åka. Jag har inte ens hört att någon jag umgås med på fester ska dit så. Det blev då ett jävla tjat här, hörrni! Bäst att avsluta nu känner jag.



Hahaha, smart kille!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: