my rock n' roll fairytale.

A lot of colours.

Kategori: Skönhetsrelaterat

Här är en make-up jag gjorde för några dagar sedan. Jag är inte riktigt nöjd med skuggningen upp mot ögonbrynet, men fortsatte jag skugga blev jag blågrön ända upp, tog jag med vitt och skuggade med försvann färgen. Hur jag än gjorde blev det fel, så det här var det bästa som blev. Det jag tyckte att jag gjorde bäst var att lägga en ganska electric-blå kajal längs fransraden både uppe och nere. Det blev liksom en cool effekt.

Kommentarer

  • miriam säger:

    du som sminkar mig då om vi ska ut den 5 mars ;)

    2011-02-10 | 22:56:53
  • Andréa säger:

    Sv: Så lite så :)



    Den här sminkningen var jättefin, vad duktig du är :)

    2011-02-22 | 12:08:17
    Bloggadress: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här: