my rock n' roll fairytale.

Come on over baby, a whole lotta shakin' goin' on.

Kategori: Vardagligt

Helt plötsligt fick jag skuldkänslor för att jag inte bloggat på ett bra tag. Det vettefan vilket ryck jag fick helt plötsligt.
Nu sitter jag i Patriks garage med Patrik och Arvid, lyssnar på whole lotta shakin' och och andra benryckande 50-tals låtar och har det förskräckligt trevligt. Det blir skola för mig imorgon, jag ska inte missa mer än vad jag måste.
Skoterturen hit vad förresten den roligaste skotertur jag varit med om, synd på att jag tappade mössan bara. Jag tänkte att sätter jag mig på den så åker den inte iväg, men det var inte speciellt när jag mer var i luften än sittandes på skotern. Jag får plocka upp den på vägen hem.

Det är nog bäst att jag går tillbaka till att vara trevlig med pojkarna nu, hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: