my rock n' roll fairytale.

Du är vacker Isabella, som ett rådjur i skogen. Som en stjärna på himlen, som en flicka mitt i natten på krogen.

Kategori: Vardagligt

Ruskigt längesedan jag bloggade, men det får ni stå ut med. Har allt för mycket att tänka på, och av någon konstig anledning tappar jag helt orken, lusten och inspirationen till att skriva. Det är inte alltid lätt hörrni.
När jag tänker kommer jag också ofta att tänka på mycket andra saker. Oftast på när mina mor- och farföräldrar går bort. Jag börjar störtgrina direkt, jag kan inte ens tänka på det. De har en allt för stor och viktig del i mitt liv. Det känns inte som att de någon gång kan försvinna.
Nu har jag nog gått in lite för mycket på mitt privatliv skulle jag tro. Men på något sätt känns det som att allt behöver en förklaring. Jag själv hatar att gå runt och fundera över obesvarade frågor.
Imorgon ska jag iallafall till Glada Hudikskolan och kika. Jag ska nog inte gå där, men jag kan ju missa något bra, och hur bra skulle det vara? Inte ett dugg! Bäst att ta alla chanser jag får att kolla runt på olika gymnasium. Jag tror förresten att jag är säker på vad jag ska söka i första, andra och tredjehandsval nu. Skriver mer om det när jag sökt in till gymnasiet.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: