my rock n' roll fairytale.

Satan i gatan..

Kategori: Vardagligt

..vilket jävla väder!
Efter att jag och Viktor suttit utan ström i tre timmar och passat ljus och skrivit ett helt SO-arbete för hand ska jag sova. Strömen gick precis när jag skulle börja renskriva arbetet, det kändes ju jävligt bra.. Men nu är det klart för att lämnas in. Om det godkäns renskrivet vill säga.
Egentligen är jag ganska sur för att strömen kom tillbaka. Jag älskar strömavbrott, och dessutom hade skolan varit inställd imorgon om det vore strömavbrott.
Idag har jag inte gjort något speciellt egentligen. Jag har varit i skolan, pluggat SO och åkt en skotertur med Arvid till Patrik i Ström. Att vara med dem var lika roligt som alltid, dagens plus var nog den extra långa skoterturen hem. Om man inte räknar med strömavbrottet då förstås.
Dags att sova nu. Godnatt!
Ni kan få en bild från lucian i sjuan. sött ;)
YES!! Nu började lampan flacka! Kanske finns det hopp om mer strömavbrott?

Kommentarer

  • sumpen - eller ett nytt liv säger:

    sv: Du skulle bara veta! Även att du heter kungen, ;)

    2011-02-13 | 22:01:30
    Bloggadress: http://tthisisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: