my rock n' roll fairytale.

You're a whole lotta woman, whole lotta Rosie.

Kategori: Vardagligt

Egentligen är jag ganska dålig på att blogga. Haha!
Jag bloggar aldrig om när jag gjort något speciellt, inte när jag köpt något nytt eller något. Vart jag ville komma med det är det ingen idé att fundera på, för inte ens jag vet.
Idag har jag varit och kollat på 2 till gymnasieskolor, den här gången i Sundsvall. Skvadern går iallafall bort fort som fan, det är en sak som är säker. En till sak som är säker är var och vad jag ska gå! Mer om det när jag skickat in min ansökan.
Jag såg ut såhär. Med AC/DC-t-shirt, trekvartsärmad kavaj, lockar, mittbena, jeans, sotning och ett par skinnstövletter med snörning.

Kommentarer

  • Andréa säger:

    Sv: Sant! Riktigt bra gitarrspel.



    Måste säga att du har otroligt fina ögon :)

    2011-02-21 | 21:02:44
    Bloggadress: http://makeupartisten.nu
  • frisör laalee säger:

    heej, vill du lära dig göra äkta hollywoodlockar med platttång, tycker jag du ska kolla in videon som finns i min blogg;)

    2011-02-23 | 14:33:42
    Bloggadress: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: