my rock n' roll fairytale.

2010!

Kategori: Vardagligt

Jag och Filicia var i min mosters lägenhet några gånger och hade
ruskigt kul och hittade bara på en massa tok.
Jag hittade min favorithårfärg.
Jag hade lugg ett tag.
Även rak lugg i några dagar.
Årets musikal var Fame.
Elvis klippte av sig sitt midjelånga hår.
På sista april såg jag ut såhär, med en svart vippig kjol till. Jag gick
på min första fest och hade riktigt kul!
Vi tävlade i bugg på några olika ställen i Sverige.
Jag slutade i åttan i min underbara klänning.
Det var äntligen sommar!
Jag började gå på fester, och tacka gudarna för det!
Herregud vad helgerna har blivit roligare sedan dess.
Första doppet var i Bergafjärden med Morfar!
Jag firade midsommar i Bergafjärden och det var riktigt kul!
Självklart var jag och Filicia i Bergafjärden också, och som vanligt
hade vi bara en massa tok för oss.
Vi hade många spelningar här och var, och varje spelning var lika rolig!
Jag sjöng med ett härligt gäng från Bergsjö några gånger.

Jag och Filicia var ute på världens härligaste båtturer och pratade
om allt mellan himmel och jord.
Jag nötte bokstavligt talat ut mina skor till grunden.
Sötaste Tindra döptes.
Det var Gnarpscruising, och som vanligt var jag där hela helgen.
Vi spelade där en dag och det blev stor succé!
Såhär såg jag och Filicia ut en av dagarna. Bruna och fina!
Jag blev äntligen vän med världens bästa älskade Josefine!
Jag var i Sörsjön och badade och solade både nätter och dagar.
Bilderna är från en gång då jag var barnvakt åt Elvis och Filicia följde med oss dit.
Den här bilden är lite rolig bara för att Filicia brast ut i ett gapskratt
och sen lyckades få ur sig att vi var som två spindlar. Det är inte så roligt om man inte var med.
Jag hade en av världens roligaste kväll med Pappa, Benny och Arnström m.fl.
Viktor fyllde 18 och Tobbe (kusin) hade inflyttningsfest. Sjukligt rolig kväll!
Viktor hade sin 18-årsfest. Det bästa (och mest galna) i hela Folkets Hus historia.
Det var marknad och jag såg ut såhär.
Busschauffören stod och pratade med mig minst 5 minuter om att jag
skulle ta det lugnt osv. Det finns snälla busschaufförer också!
Jag var i Tyskland igen (jag var där i sjuan också) Det är en så stor
upplevelse och man lär sig faktiskt riktigt mycket. Både om sig själv och
annat.
Jag fyllde 14 år. Veckan efter hade vi en riktigt rolig kväll hemma hos mig några stycken.

Josefine hade satt upp lappar i skolan, och jag erkänner att det blir
lite pinsamt när hon tagit en bild från Halloween för flera år sedan
och folk tror att jag verkligen såg ut sådär;)
Haha, vi tokade oss som vanligt.
Och såhär såg jag ut resten av dagen när jag öppnade alla fina presenter:
Det var nobelmiddag på skolan.
Vi firade lilla julafton (då vi firar jul med släkten på pappas sida)
Jag visste redan att min pappa och farbror inte riktigt har alla hemma
(förstå skämtet), men lite förvånad blir man ju om man kommer in och de ser ut såhär;)
Julafton!
Har jag sagt att jag nästan grinade när jag fick mitt smink från Sheercover?
Haha, det gjorde jag. Min ursäkt är att jag innan det fått en
grym ögonskuggepalett, presentkort på MakeUp store osv.

Mamma hann knäppa en bild när jag öppnade paketet.
Hemma hos mormor och morfar på kvällen.
NYÅR!
Jag fick tyvärr ingen bra bild, men den här får duga.
jag hade en vanlig svart sotning med supersilvrig skugga på
halva inre delen av ögonlocket. Enkelt och bra!
Vi var först hos Parvell, sen hos Julia och tillsist i Mellanfjärn där jag hade riktigt kul!
Lyckad nyårsafton.
Självklart har jag inte haft kameran med på mer än hälften av alla underbara och totalgrymma tillfällen, men det är lite av allt jag gjort iallafall!
Jag har haft ett totalgrymt år, och 2011 ska bli ännu bättre!

Kommentarer

  • sumpen säger:

    hihi, "äntligen vän med josefine". Söt du är :))

    men snälla, ta bort bilden från när vi var hos julia i somras..

    2011-01-14 | 21:02:25
    Bloggadress: http://tthisisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: