my rock n' roll fairytale.

Det var ett tag sedan jag bloggade.

Kategori: Vardagligt

Så, vad har jag gjort den senaste tiden?
Bara det vanliga. Snurrat runt i Gnarp, spelat lite musik, suttit hemma en kväll med pojkarna och tagit en öl och ätit glass med varma hallon, suttit på byn och frusit och lyssnat på skoter-prat med vägrat gå hem för att jag vet att de alltid slutar prata om skotrar efter en stund och allt annat härligt man kan göra om dagarna.
Varit på en värdelös fest där endast vägen dit var rolig.
Jag har köpt kalassnygga skor (som tyvärr inte alls är lika snygga på bild)!
Jag har dessutom köpt mer fina saker på mellandagsrean, t.ex. ett par byxor som pappa tjatat sig galen på att jag ska köpa. Han fick nämligen inte köpa dem till mig i julklapp för mamma.
Gråa ormskinnsmönstrade jeans, tänk det till en svart tröja, skinnstövletter och skinnjacka. Snyggt!
Det är synd att jag är så dålig på att ta bilder. Men ni har fått en liten överblick på vad jag gjort iallafall. De senaste fyra dagarna har jag legat hemma i förkylning. Sjukt rock n' roll! Eller inte.

Kommentarer

  • Elin Flodin säger:

    dom där byxor var jag på väg att köpa också :) grymt snygga!! :)

    2011-01-20 | 21:31:54

Kommentera inlägget här: