my rock n' roll fairytale.

Två dagar i ett.

Kategori: Vardagligt

Gårdagen var grym, roligt folk och roliga ställen. Kan det bli bättre?
Jag var såklart först i skolan, första dagen på hela veckan pga. förkylning. Efter skolan åkte jag direkt till verkstan och drack kaffe och pratade med folk. Direkt efter en super-måltid hemma åkte jag till Fiskvik (en bit utanför Bergsjö) och var där tills kl. 00 då mamma hämtade mig. När jag kom hem fick jag reda på att det var fest i Ström, så självklart åkte jag dit. Bilder finns på facebook för den som är nyfiken.
Nu har jag precis gjort en kopp kaffe och väntar på att pappa ska skjutsa mig till Bergsjö ikväll igen.
Jag ser ganska tråkig ut idag, en brun vardagssotning och håret uppsatt i en stor halvslarvig boll. 
Mitt högra (vänster för er) ögonbryn ser helt sjukt ut på bilden, jag vet inte vad som har hänt.
Ni får ha det så trevligt ikväll. Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: