my rock n' roll fairytale.

Året 2010.

Kategori: Vardagligt

Året 2010!


Hur har året 2010 varit för dig? – Det har varit bra! Jag har tagit ett ganska stort steg till en nästan helt annan värld eller hur man ska beskriva det. Det är en värld med roligheter, galenheter, sorg, avundsjuka, plötsliga bråk, tjafs som egentligen inte handlar om någonting och allt annat som knappt går att komma på. Det är en helt sjuk värld, men ändå så otroligt rolig värld! Jag skulle aldrig i hela mitt liv byta tillbaka till den värld då jag hade en eller två kompisar, satt hemma hela dagarna och inte gjorde något tok eller något roligt varje dag.

Bättre än förra året? – Verkligen!

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Hela det här steget jag pratade om nyss.

Har du flyttat under år 2010? – Nej, och glad över det är jag också.

Har du hittat en ny låt som du älskar? – jag är en låt-periodare, haha. Jag hittar en låt, lyssnar sönder den, byter låt och gör likadant.

I så fall vilken?

Har du kysst en främling? – Främling och främling, någon som bott häromkring men som jag inte känner, ja.

 

Kärlek!

 

Hur har din kärlek varit 2010? – Till och från, för det mesta inte så bra. Tänker inte gå ut med detaljer som ändå är det intressantaste.

Har du varit kär? – Ja.

Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja, det har jag.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja.

Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nej, det är ju fjollgrejer bara.

 

Sorg och hämnd!


Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej, och tur är väl det.

Har någon i din släkt avlidit? – Lyckligtvis inte!

Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej, men det hade varit kul att ge någon en riktig jävla käftsmäll. Haha!

Varit i slagsmål? – Nej. Det är nog mamma glad för skulle jag tro;)

 

Personligt!


Har du gjort någonting du ångrar? – Nej inte vad jag vet.

I så fall vad? – -

Har du skämt ut dig? – Tror jag inte. Jag tycker inte att speciellt mycket är pinsamt.

Har du ljugit för en vän? – Nej.

Har du varit ute en hel natt? – Alla helger och alla lov.

Har du blivit tagen av polisen? – Nej.

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Nej.

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.

 

Skola!


Vilken skola går du på? – Backens i Harmånger.

Har någon varit elak mot dig i skolan? - Näe, inte vad jag vet. Jag kan inte hålla koll på vad alla säger och pratar om.

Hatar du någon på din skola? - Jag hatar ingen, men nära att jag gör det.

Har du gjort något framsteg? – Absolut!

Haft alla rätt på ett prov? – Nästintill.

 

Vänner!

Har du träffat nya vänner? – Ja!

Har du förlorat en vän?- Ja, men det var ingen stor förlust om man säger så.

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja:)

Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej.

Har du ljugit för en bästavän? – Nej.

Har du haft en relation med en vän? – Nej det har jag inte.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: