my rock n' roll fairytale.

Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Kategori: Skönhetsrelaterat

Bara för att jag aldrig bär rosa. Ja, inte gult heller för den delen.
Min hy ser extremt konstig ut på sista bilden, men jag var tvungen att fippla med färgerna så mycket för färgerna i maken skulle synas.


Just because I never wear pink. Well, not yellow either for that matter.
On the last picture, my skin looks extremely weird at the last picture. I had to fix the with the colours so much so the colours in the makeup would appear.
Rubrik: Håkan Hellström-Man Måste Dö Några Gånger Innan Man Kan Leva.

Kommentarer

  • ~Sara~ säger:

    Gult blir så himla läckert tycker jag! Få färger som gör en sån explosion i makeupen... :) fast jag använder det inte heller! x)



    Sv: Jag minns inte just nu hur jag brukar betala men jag har iaf ett paypal-konto som jag använder ibland. Det är jättebra om man inte är helt hundra på en sida, säljaren får inte pengarna förän de ser att varan kommit rätt och är godkänd av kunden. :)

    2011-07-10 | 21:14:34
    Bloggadress: http://sarasyttre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: