my rock n' roll fairytale.

1 beaty 3:a

Kategori: Skönhetsrelaterat

Jag hakar på jag också!
Vi börjar med mina tre favorit ögonskuggspaletter.
Först ut, smoky eye-paletten från IsaDora.
Perfekt att ha med sig i väskan, lätt att jobba upp en sotning med,
bra pigmenterad och du kan få din sotning så hård eller mjuk du vill!
En till underbar uppfinning.
Matte chocolates-paletten, den här också från IsaDora.
Har du lite tid på morgonen är den här din räddning! En brun
sotning blir aldrig fel och är huur enkel som helst att göra!
Har du lite mer tid är det bara att trycka på lite med den mörkaste skuggan,
otroligt fin! De här är också bra pigmenterade.
Sist men inte minst, en palett från VivaLaDiva!
Jag har alltid trott att VivaLaDiva varit ett sminkmärke för ungar, skitsmink
helt enkelt. Men där hade jag fel! Jag blev förälskad i alla fina skimriga färger
och önskade mig den i julklapp för att testa. Och den är riktigt bra!
Den champange-aktiga skuggan använder jag nästan varje dag.

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    kan inte du göra en smink video? :)

    2011-04-24 | 16:24:55

Kommentera inlägget här: