my rock n' roll fairytale.

I brist på annat.

Kategori: Vardagligt

Ditt fullständiga namn: Elise Ingrid Teolinda Svensson.
När är du född?: Andra december -96
Är du en stark person?: Fysiskt stark? HAHA! Psykiskt stark? Ja, och jag påminns ofta om det.
Hur lång är du?: 1,68 skulle jag tro. Jag siktar på att bli minst 1,80.
Vad brukar du få höra?: Att jag sminkar mig fint, att jag är fin, att jag är mogen för min ålder och ''ställ in i diskmaskinen!!!''
Är du duktig i skolan?: Jag anstränger mig inte alls så mycket som jag skulle kunna göra. Det låter idiotiskt när jag säger att jag helt enkelt inte är en sån person, men det stämmer verkligen. Det går inte att förklara.
Vilket klädesplagg är bäst?: Skor, skor, skor, skor och skor!
Vad brinner du för?: Smink. haha!
Vad är viktigt hos en vän?: Att de är som Filicia, nästan för enkelt sagt. hon är underbar! Har vi inte träffats på flera veckor är det absolut inget som har förändrats och det känns som att vi träffades igår.
Vad är viktigt hos en pojkvän?: Det är otroligt mycket egentligen. Att han är pålitlig, snäll och bryr sig om mig (inte allt för mycket såklart) och är säker i sig själv är viktigt. Sitter han och klagar över sig själv hela dagarna drar han ner mig också.
Har du haft ett seriöst förhållande?: Helt ärligt så vet jag inte. Alltså, det är komplicerat det där. För mig var det seriöst iallafall.
Om du skulle få en dotter, vad skulle hon heta?: Nikki Sixx. Helt klart!
Norrut eller söderut?: Norrut utan tvekan.
Den bästa doften/smaken: Den bästa doften är när man kommer till Berga, sommar, havet och trygghet. Min trygghet har en speciell sorts doft.
Är du nöjd med dig själv?: Ja. Går man in på smådetaljer är det nog ingen som är helt nöjd med sig själv, alla har brister. Men är man inte för petig så, ja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: