my rock n' roll fairytale.

Söndagsgöra.

Kategori: Vardagligt

DITT LIV
Vad heter du? - Elise
I mellannamn då? - Ingrid Teolinda.
Vart bor du? - I Stocka. 
Trivs du där? - Ja det gör jag. 
Brukar du läsa horoskop? - Det händer. 
Har du körkort? - Nej, inte än. 
Äger du några converseskor? - Ja, ett par sviiinsnygga!


Favoritdjur? - Ingen aning riktigt. Hur mesigt det än är så vill jag nästan svara häst. Men jag skulle aldrig kunna äga en och ha ansvaret för den. Det är för mycket. Annars kan det nog vara hundar jag känner. 
Vad spenderar du dina pengar på? - Gift, haha. 
Senaste konserten? - Vågar jag skriva att det var EMD? Hahaha. Men min ursäkt är att det faktiskt var väldigt längesedan. 
Festar du? - Ja.


Sprit, cider, vin eller öl? - Sprit blir jag bäst av, cider är nästan godast och öl är bäst om man bara ska sitta och smådricka. Vin har jag lite svårt för, men vissa vita viner går bra. 
Brukar du bli för full? - Nej. 
Antal kuddar i sängen? - 6. 
Kan du baka bullar? - Kan jag säkert, bara jag vill så. 
Bläck eller blyerts? - Skriva-bläck. Rita-blyerts. 
Mc donald's eller burger king? - Mc Donalds såklart!
Är du allergisk mot något? - Ja, mot mesar. 

Äger du ett busskort? - Ja, det gör nog de flesta som går i skolan. 
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Mjölk är äckligt, men när jag drack mjölk var det röd som gällde. 
Vad åt du till frukost? - Chips. Likaså till lunch, middag och kvällsfika. 
Hur ser du ut idag? - Ska jag vara helt ärlig har jag fortfarande sovkläder på mig. Segsöndag så det skriker om det. 
Nästa mål i ditt liv? - Att hitta en lägenhet i Sundsvall och komma in på gymnasiet där. Sen har jag en ännu större dröm, men den tänker jag inte tala om;)
Vad såg du senast på tv? - AC/DC låtar. 
Hur svarar du i mobilen? - Aa, hallå eller Hej det är Jesus. 
Vem ringde du senast? - Patrik eller Arvid tror jag. 
Antal timmar sömn inatt? - 9 timmar ungefär. 
Sov du ensam? - Ja. 
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Skinka, ost, sallad och gurka! Eller nutella. 

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag. 
Såg dig gråta: Mamma. 
Fick dig att gråta: Min kära brors förhållande som sprack.

Du gick på bio med: Filicia skulle jag tro. Var längesedan nu!
Du gick på stan med: Filicia. 
Skällde på dig: Skulle vara mamma då. 
Skickade ett e-mail till dig: Inte den blekaste. Den har jag inte kollat på två år. 
Kramade dig: Amanda tror jag. 

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja. 
Bråkat med ditt husdjur? - Haha, nej. 
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Nej. 

SAKER
Tar du droger? - Nej. 
Vad är du mest rädd för? - Att förlora någon jag älskar och att aldrig få det jag älskar just nu. 
Vart vill du gifta dig? - Någonstans utanför kyrkan. 
Vad hatar du verkligen? - Falska personer, mesar, folk som sårar med flit. 
Har du varit kär? - Nästintill. 
Har du ett jobb? -  Tyvärr, nej. 
Gillar du att ha folk omkring dig? - Det är väl inte helt fel. 
Är du ett hälsofreak? - Hahahahaha! Det där var det roligaste idag. Jag, hälsofreak, hahahah!

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Ja, och vad händer om jag säger att jag är? Eller inte riktigt kär, men alldeles inpå. 
Är du ensam nu? - Nej, Elvis och pappa är hemma. 
Några piercings/tatueringar? - Nej, bara i öronen om det räknas. 
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - jag har nya låtar i huvudet hela tiden. Just nu är det en massa Backyard Babies låtar. 
Vill du gifta dig? - Hittar jag någon att gifta mig med så. 
Vill du ha barn? - Om jag har tid att ägna de nästan hela mitt liv, ja. Tre stycken isåfall. Två tjejer, Nikki Sixx och Cash och en kille, Jerry Lee. 

FAVORIT
Rum i huset? - Köket eller mitt rum. 
Typ av musik? - Sån rock som typ Mötley Crüe, Volbeat, AC/DC osv. 
Månad? - Juli och halva Augusti. Det är varmast då. Annars december för att det är den mysigaste månaden med min födelsedag, julafton och nyår. 

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej.
Köpt någonting? - Inte ett dugg. 
Varit sjuk? - Nej, inte om man inte räknar med i huvudet ;)
Sagt "jag älskar dig"? - Nej. 
Träffat nån ny person? - Nej. 
Saknat någon? - Ja. 
Kramat någon? - Ja, flera gånger. 
Kysst någon? - Nej. Hade jag svarat på det här testet igår hade svaret varit mycket intressantare och ni hade blivit mycket mer nyfikna ;)
Haft sex? - nej.

SENASTE
Låt du hörde: Saved By The Bell - Backyard Babies. 
Film du såg: Great Balls Of Fire. Underbara film. 
Drink du köpte: En Grapple på Birka. Sviiingod!
Mat du åt: mat och mat, chips. 
Gången du åt en 7-Eleven korv: Haha, jag har aldrig gjort det. 
Människa du slog: Patrik skulle jag tro. 
Längsta bussresa? Till Stockholm när vi åkte Birka.


Irritation: Jag tänker inte skriva ut det här. 
Personen du skrattade åt: Pappa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: