my rock n' roll fairytale.

''everything's gonna be allright 'cause you're the lucky one'' Yeah, sure..

Kategori: Vardagligt

Välj ett ärr på din kropp: Jag har inget. Inget som syns åtminstonde.
Vad vill du göra just nu?: Sjunga på en sjujävla brakspelning.
Din favoritmat: Ett välkryddat kött utan fett och senor på med potatisgratäng.
Vilken bok läste du senast?: Nikki Sixx - The Heroin Diaries, igen.
Din favoritglass: Chokladglass.
Vad lyssnar du på just nu?: Lite Lundell.
Är du för ung för att äga vinylskivor?: Klart som fan att jag inte är! jag har en hel trave av dem bredvid mig.
Vad skrämde dig som barn?: Alla häxor i prinsessfilmerna som snövit och törnrosa (glöm att jag kollade på törnrosa!) och en massa mystiska varelser i mörkret. Varelserna var nog oftast gamla magra gubbar med långt skägg, det var det värsta jag visste. Jag kunde inte kolla ut genom fönstret i mörkret heller av rädsla för de där jävla gubbarna. Gubbarna och det där med fönstret har jag fortfarande problem med.
Har du tatueringar eller piercingar?: Jag har bara ett hål i varje öra, om det nu räknas som piercing.
Vill du göra fler tatueringar eller piercingar?: Att jag ska! Tatueringar iallafall, aldrig i livet en piercing i ansiktet. Det förstör allt tycker jag.
Coolaste instrumentet: Munspel. Jag ryser så fort jag hör instrumentet.
Vad väger du?: vet inte riktigt faktiskt. 52-53 tror jag, en jävla massa mer än för bara någon månad sedan iallafall!
Vad faller du för?: Lustigt att det bara var en person som ploppade upp i huvudet på mig när jag läste frågan.
Drömmer du ofta mardrömmar?: Jag har inte drömt en mardröm på flera år.
Kläder just nu: Jeans, linne och AC/DC t-shirt.
Har du fräknar?: Ja, men de gömmer sig på vintern.
Vilken parfym använder du?: Britney Spears Midnight Fantasy. Om jag inte hittar den eller har lust för en annan har jag Carolina Gynnings Go Girl!
Har du gjort en bakåtkullerbytta?: Massor. Sist ''jag'' gjorde en höll Simon på att bryta nacken av mig, haha!
Nåt någon inte vet om dig: Reta mig inte om jag sovit över på morgonen, jag varnar er!
Singel eller flickvänstyp?: Jagvet inte riktigt. Jag har inte haft sådan stor tur i kärleken än. Inte i spel heller för den delen.
Använder du huvtröjor?: Jag äger en, skoltröjan. Den tröjan man bara måste ha om man går i nian!
Gillar du din boendesituation?: ja, det gör jag. Det hade däremot inte varit helt fel att bo själv ibland.
Veckans tråkigaste: Att jag har nationella i NO-Fysik på onsdag. Helvete.
Vad ska du göra imorgon?: Gå i skolan och förmodligen umgås med underbaraste pojkarna!
Slutligen, välj en snygg kändis: Joel Kinnaman som Dickan i Tjenare Kungen, åh herrejävlar! Eller Noah i The Notebook när han kommit hem från armén i sina armékläder, satan säger jag bara! Vi kan ju kräma på lite extra och säga Elvis i hans armékläder också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: